Google+

Innovation

 ”Tilgangen til innovation er afgørende for om man involverer brugerne!”

Vi ved, at det kan være svært at omsætte viden til værdi, og at der generelt findes meget ’ubrugt’ viden. Den viden vi finder, skal kunne bruges direkte.

Vi ved, at værdien af brugerinvolveringen skal gøres mere synlig og innovation skal gøres lettere at implementere i virksomhedens eksisterende rammer.

Vi ved, at innovation generelt bliver et ressourcespørgsmål både i relation til tid (time to market) og økonomi, derfor skal det gøres meget mere håndgribeligt.

Vi ved, at der er en generel usikkerhed omkring valg af metoder (kvantitativt kontra kvalitativt), og en generel afvejning af ‘nice to know’ kontra ‘need to know’.

I-factor skaber det bedste fundament for en forbedret succesrate for innovationer og produktudviklinger og her er involveringen af forbrugere afgørende. Fundament skabes bl.a. gennem:

•Direkte forbrugerrespons

•Udvikling af nye værktøjer/medier til brugerinvolvering

•Opdatering på generelle tendenser, trends og brugeradfærd

•Implementering af ny viden

Få konkret hjælp til innovation i din virksomhed. Kontakt eva.nautrup@i-factor.dk

 

 

Print Friendly